Chcąc mieć porządek w dokumentacji firmowej i zapewnić bezpieczeństwo danym, wystarczy skontaktować się z przedsiębiorstwem mającym siedzibę w Częstochowie, ale świadczącym usługi klientom z całego kraju. Firma ta przeprowadziła już digitalizację baz danych w wielu przedsiębiorstwach i instytucjach, umieszczając je na serwerach zewnętrznych, gdzie są bezpieczne.
Archiwizacja dokumentów pracowniczych opiera się na kilku krokach. Należą do nich:
- skanowanie i digitalizacja dokumentów,
- konwersja papierowej wersji do cyfrowej,
- tworzenie elektronicznych baz danych.
Dzięki temu potrzebne informacje są łatwo dostępne, a przy tym zabezpieczone przed wykradzeniem. Na stronie scancentre.pl można znaleźć wiele innych informacji dotyczących zamiany papierowych dokumentacji na elektroniczne. Są tam też dane do kontaktu.
Firmy według kategorii
Finanse i ubezpieczenia - wykaz
Meble i ozdoby do Twojego wnętrza
Zakupy, kultura i rozrywka - baza punktów
Usługi remontowo-budowlane
Rejestr usług i urządzeń elektronicznych i AGD
Katalog produktów i usług dla każdego
Baza kursów i szkoleń
Transport dla Ciebie i firmy
Hodowla i rolnictwo
Baza organizacji i stowarzyszeń
Rejestr usług dla zdrowia i urody
Rejestr sklepów z odzieżą i obuwiem
Opieka i zabawa - wykaz produktów dla dzieci
Imprezy, śluby, okazje - baza produktów i usług
Atrakcje turystyczne i noclegi
Usługi z zakresu mediów i badania rynku